|
|
|
-
Haydar Karabey, Prof. Dr., Mimar
-
H. İbrahim Alpaslan, Mimarlar Odası İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı
-
Asuman Türkün, Prof. Dr., YTÜ Şehir ve Bölge Planlama Bölümü
-
Saltuk Yüceer, Anadolu I Büyükkent Bölge (Kadıköy) Temsilciliği Yönetim Kurulu Başkanı
-
Sedat Altındaş, Yrd. Doç. Dr., Abant İzzet Baysal Üniversitesi Mimarlık Bölümü
-
Ayşe Ege Yıldırım, Dr., Şehir Plancısı-Koruma Uzmanı, ICOMOS BM Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Temsilcisi
-
Arif Cem Gündoğan, ODTÜ Yer Sistem Bilimi doktora öğrencisi
Ethemcan Turhan, Dr., Sabancı Üniversitesi İstanbul Politikaları Merkezi
-
Duygu Yarımbaş, Arş. Gör., MSGSÜ Mimarlık Bölümü
-
Tuba Özkan, Arş. Gör., İTÜ İçmimarlık Bölümü
Emre Özdemir, Mimar, İTÜ Mimari Tasarım Yüksek Lisans Öğrencisi
-
Zeynep Tarçın Turgay, Arş. Gör., Gebze Teknik Üniversitesi Mimarlık Bölümü, İTÜ Mimari Tasarım Doktora Programı Öğrencisi
-
Ömer Faruk Günenç, Arş. Gör., Mardin Artuklu Üniversitesi Mimarlık Bölümü
Sıtkı Karadeniz, Yrd. Doç. Dr., Mardin Artuklu Üniversitesi Sosyoloji Bölümü
-
Funda Uz, Doç. Dr., İTÜ Mimarlık Bölümü
-
Erkan Avlar, Yrd. Doç. Dr., YTÜ Mimarlık Bölümü
Semih Serkan Ustaoğlu, Arş. Gör., YTÜ Mimarlık Bölümü
-
Melda Aydan, Mimar, Koruma Uzmanı
KÜNYE
|
|
|
YAYINLAR
YENGEÇ BALADI
Levent Şentürk, Eylül 2016, Kült Neşriyat, İstanbul, Türkçe, 542 sayfa.
Akademisyen mimar Levent Şentürk tarafından kaleme alınan Yengeç BaladıMekânsiklopedi isimli kitabın önsözü şu şekilde: “Kitap, Levent Şentürk’ün mimarlık ve mekân yazılarının ansiklopedik ölçekteki son halkası. Yazar bu kitapla bir Mekânsiklopedi’ye (Archilopedia) başladığını ilan ediyor. Aslında Yengeç Baladı, yazarın Doxa Yazıları (YKY, 2003) ve Dozerin Rüyaları (6.45, 2010) gibi kitaplarının bir benzeri ama daha kapsamlısı; kabaca 2010’dan sonra çeşitli yerlerde yayımlanmış mimarlık yazılarını biraraya getiren bir toplam. Kitapta elliden fazla makale ve metin, 400’ün üzerinde fotoğraf yer alıyor. Kitap 542 sayfalık hacmiyle ‘ansiklopedi’ altbaşlığını hak ediyor. Kitabın grafik tasarımını, yazarın kendisi özgür bir biçimde gerçekleştirmiş; Türkiye’deki yayıncılık ortamında bu, bir yazara pek tanınmayan bir özgürlük. Yengeç Baladı çeşitli bölümlere ayrılmış. Her bölümde yazılar alfabetik sıralanıyor. Böylece son derece öznel bir dizge içinde, ansiklopedi fikrinin kişiselleştiği gözleniyor.”
Bu icerik 3016 defa görüntülenmiştir.
|
|
|
|